המלצות

כרכזת חינוך מיוחד היה לי חשוב לבחור תוכנית הכלה שתאפשר מקום לכל ילד בקבוצה והתוכנית של הילית עשתה את זה בגדול. הילדים חיכו כל שבוע למפגש, התהליך חוויתי, מעניין, מגביר בהם את הערנות ומעורר בתלמידים את המוטיבציה להמשך היום. גם תגובות ההורים היו נפלאות.

גלית, רכזת חנ"מ, באר יעקב

תוכנית מעולה ערכית המגבשת את חברת הילדים. המדריכה לבבית ושובה את לב הילדים. הילדים נהנו מאוד במהלך הפעילות וניכר שקיבלו ערך מוסף רב – מומלץ בחום!!

אביבית, מחנכת ה', חולון

"התהליך המשותף הוא חווית אימון פעילה, שאיפשר לקדם כל אחד מחברי הקבוצה תוך התחשבות ביכולות הדיפרנציאליות של כל תלמיד. השיטה היייחודית יצרה בקרב התלמידים תחושת הנאה, יחסים של שיתוף פעולה עם חבריהם לקבוצה, חיזוק הדימוי העצמי ויכולת שליטה בתוצאות. מומלץ!"

מיכל, רכזת שכבת ז', בת ים

כיתת תל"מ בשכבת ט' היא תמיד מאתגרת, ו"אימונית קואצ'ינג בחינוך" הצליחה להביא לידי ביטוי כל ילד וילדה בקבוצה. היה מדהים לראות את ההתפתחות האישית והקבוצתית שחוותה הכיתה, תחושת גאוות היחידה והשייכות עלתה ובנוסף קיבלנו כלים יישומיים למעבר לתיכון. מומלץ!

שרון, מחנכת ט', גדרה

הילדים היו במשך כל התוכנית מאושרים, פעילים והתוכנית הגבירה בהם את המוטיבציה גם להמשך השיעור. המיומנויות שנרכשו במהלך הזמן יגרום למשתתפים להפוך לא רק לתלמידים טובים יותר אלא לבני אדם משופרים וטובים יותר. חוויה מומלצת ביותר חובה בכל כיתה.

שרית, מחנכת, רמלה

ראו עד כמה הילדים מחכים לשיעורים עם הילית וגם אנחנו כצוות. ילדים שקטים יותר שמדברים פחות וסגורים יותר- נפתחו למעגלים שונים של חברים, בטחונם האישי עלה- מאז התכנית הם מרבים לדבר יותר, לשתף, להשתתף- פשוט תענוג!

ליפז, מחנכת, נהריה

"מסתבר שאפשר להנות גם בבית הספר! בחדר מיוחד שמאפשר אווירה אחרת ושונה, בתהליך חוויתי מתקיים חיזוק קשר תלמיד-תלמיד ומורה-תלמיד, גיבוש הקבוצה לנבחרת מנצחת, אוורור רגשות וקידום יעדי התלמידים הלכה למעשה"

ורד, מחנכת ורכזת קיבוץ יפעת

התלמידים שלי חוזרים משיעור העצמה עם הילית כשהם עושים השלכה מהשיעור הזה לכיתה עצמה ומיישמים את כלי האימון שהיא מאמנת אותם ובכך אני כמחנכת מרוויחה תלמידים בעלי מסוגלות להתמודדות מיטבית עם מצבים שונים. ממליצה מכל הלב.

חיה, מחנכת בת ים

התכנית מאפשרת לתלמידים להרגיש פתוחים יותר, התלמידים לומדים להעריך את היכולות שלהם ולפעול נכון לקידום ההישגים שלהם. לומדים לקבל באופן נכון את הכישלון ולראות בו הזדמנות לקידום.

ליאת, מחנכת רמלה

דילוג לתוכן